KOORDINACIJA AKTIVNOSTI SUSTAVA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT ORGANIZACIJA DMO I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA DMK
– 2. i 3. radionica
Poštovani,
pred nama su još dvije radionice na temu „Koordinacija aktivnosti sustava destinacijskih menadžment organizacija DMO i destinacijskih menadžment kompanija DMK“ koju Hrvatska turistička zajednica organizira u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija sukladno programu edukacija kroz 2018. i 2019. godinu.
Ovim putem Vas pozivamo na 2. i 3. radionicu koje će se održati prema rasporedu u nastavku te vas ujedno molimo da ovu obavijest proslijedite predstavnicima javnog i privatnog turističkog sektora s vašeg područja.
- radionica: 09.04.2019.
Lokacija: hotel Park u Splitu, Hatzeov perivoj 3.
Raspored:
12:30 – 14:00 prvi radni dio
14:00 – 14:30 pauza za kavu
14:30 – 16:00 drugi radni dio
Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca.
Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.
III. radionica: 16.04.2019.
Lokacija: hotel Park u Splitu, Hatzeov perivoj 3.
Raspored:
12:30 – 14:00 prvi radni dio
14:00 – 14:30 pauza za kavu
14:30 – 16:00 drugi radni dio
Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca.
Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.
Napomena: treća radionica sadržajno prati drugu.
Obavijest o održavanju edukativnih radionica objavljena je i na internetskim stranicama Hrvatske turističke zajednice.
Stručna radionica namijenjena je direktorima turističkih zajednica i stručnim suradnicima u turističkim zajednicama na razini gradova, općina i županija, zaposlenima u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma te komercijalistima turističkih agencija koje posluju kao DMK i/ili potencijalni DMK.
Cilj radionice je identifikacije stanja i glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, stanja i glavnih izazova u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK, dugoročnih obrazovnih potreba i odabira prioriteta u nastavku edukativnih aktivnosti u okviru razvoja DMK.
Predavač: Željko Trezner kao stručnjak aktivno sudjeluje u različitim projektima, stručnim vijećima i skupinama u području menadžmenta turoperatora i turističkih agencija, destinacijskog marketinga i menadžmenta te održivog turizma općenito. Prodekan je Visoke škole Aspira i savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija. Kao stručnjak s velikim poslovnim iskustvom uspješno integrira teorijske osnove u praktična rješenja koja su objavljena u brojnim priručnicima i stručnim člancima te prezentirana na mnogim radionicama, seminarima i konferencijama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.
Očekivani rezultati druge radionice: fokusirana edukacija u područjima identificiranih glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa te u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK.