Top 10 zahtjeva putnika prilikom rezervacije smještaja

Booking.com je u svega dvije godine udvostručio broj objekata na svojoj platformi i danas nudi više od milijun jedinstvenih objekata s više od 23 milijuna raspoloživih smještajnih jedinica diljem svijeta, uključujući 7,2 milijuna raspoloživih jedinica u kućama za odmor, vilama i drugim vrstama jedinstvenih smještajnih objekata.

Samim time, podatci koje su oni prikupili iznimno su vrijedni i važni jer su dobiveni iz velikog i vjerodostojnog uzorka te nam daju uvid u navike i potrebe putnika.

TOP 10 ZAHTJEVA PUTNIKA PRILIKOM REZERVACIJE SMJEŠTAJA

Tako prema posljednjim istraživanjima Booking.com-a, koji se temelje na 110 milijuna recenzija u 335.535 objekata iz 205 zemalja, proizlazi kako su putnicima najvažniji: udoban krevetveličanstven pogled i besplatan WiFi.

Top 10 zahtjeva putnika prilikom rezervacije smještaja prema istraživanju koje je proveo booking.com su:

  1. Udoban krevet (80 posto)
  2. Veličanstven pogled (60 posto)
  3. Besplatan wi-fi (52 posto)
  4. Prostrane kupaonice (39 posto)
  5. Mekani jastuci (35 posto)
  6. Usluga dostave u sobu (28 posto)
  7. Vodopadni tuš (25 posto)
  8. Piće dobrodošlice (21 posto)
  9. Dovoljno velik ormar i vješalice za kapute (17 posto)
  10. Rasvjeta (13 posto)

ŠTO GOSTI TRAŽE I ŽELE

Najviše korisnika pri traženju smještaja pretražuje ponudu po cijeni. No, cijena sama po sebi ipak nije najvažnija te na odluku o odabiru smještaja utječu i drugi faktori. Među glavnim faktorima, kako ističu iz Booking.com-a, gosti navode doručak, WiFi i prostor za parking. Nakon cijene, gosti najviše provjeravaju imate li osiguran parking, imate li bazen i wellness opremu.

No, daleko najvažniji faktor kod odabira smještaja je recenzija Vaših gostiju. To je ogledalo Vas i Vašeg smještaja i iskreno najbolji mogući alat jer se odnosi na osobno iskustvo samih putnika. Nažalost, ima i onih koji pokušavaju iskoristiti moć toga alata te prijete vlasnicima kako će im namjerno napisati lošu kritiku ukoliko im ne udovolje nekim posebnim zahtjevima; dakle, ucjenjuju ih ne bi li dobili nešto više ili neki popust, ili čak gratis. No, najvažnije ja da Vi na svaki komentar odgovorite – da zahvalite na dobrim komentarima, a na negativne da odgovorite argumentirano iznoseći svoj stav. U slučaju da je gost u pravu, ispričate se i obećate kako ćete ispraviti navedene  nedostatke.

U svakom slučaju, jedan loš i zlonamjeran komentar Vam neće narušiti ukupnu sliku, jer uvijek ima svakakvih ljudi s kojekakvim očekivanjima. Uostalom, u slučaju neke zlonamjerne kritike i prijetnje, uvijek se možete direktno obratiti Booking.com-u.

Ono najvažnije je da budete ljudi, da pokažete kako Vam je stalo do gostiju, da im budete na raspolaganju te da zbog Vašeg stava gost osjeti da je zaista dobrodošao. Glavna prednost obiteljskog smještaja u odnosu na smještaj u hotelima je upravo ta osobna i ljudska interakcija između domaćina i gosta.

TURIZAM JE LJUBAV

Za kraj, turizam su ljudi. Ne smijemo na turizam gledati samo kroz novac i neki kratkoročni  interes – turizam je ljubav. Tu ljubav moram prenijeti gostima jer gosti to osjećaju i zato nam se vraćaju. Upravo je to glavna poruka svih najuspješnijih i najbolje ocijenjenih domaćina u obiteljskome smještaju. I ne zaboravite, teže je održati istu razinu usluge, nego je steći u jednoj godini. Dakle, odlična ocjena je obveza i obećanje.

I da, pričajte gostima priče. Ispričajte im priču o destinaciji, jer motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija.

15. veljače 2017. | Kategorije: Novosti