KOORDINACIJA AKTIVNOSTI SUSTAVA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT ORGANIZACIJA DMO I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA DMK

KOORDINACIJA AKTIVNOSTI SUSTAVA DESTINACIJSKIH MENADŽMENT ORGANIZACIJA DMO I DESTINACIJSKIH MENADŽMENT KOMPANIJA DMK

– 2. i 3. radionica

 

Poštovani,

pred nama su još dvije radionice na temu „Koordinacija aktivnosti sustava destinacijskih menadžment organizacija DMO i destinacijskih menadžment kompanija DMK“ koju Hrvatska turistička zajednica organizira u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija sukladno programu edukacija kroz 2018. i 2019. godinu.

Ovim putem Vas pozivamo na 2. i 3. radionicu koje će se održati prema rasporedu u nastavku te vas ujedno molimo da ovu obavijest proslijedite predstavnicima javnog i privatnog turističkog sektora s vašeg područja.

 

  1. radionica: 09.04.2019.

Lokacija: hotel Park u Splitu, Hatzeov perivoj 3.

 Raspored:

12:30 – 14:00 prvi radni dio

14:00 – 14:30 pauza za kavu

14:30 – 16:00 drugi radni dio

 

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca.

Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.

 

III. radionica: 16.04.2019.

Lokacija: hotel Park u Splitu, Hatzeov perivoj 3.

 

Raspored:

12:30 – 14:00 prvi radni dio

14:00 – 14:30 pauza za kavu

14:30 – 16:00 drugi radni dio

 

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem online obrasca.

Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za prvu radionicu izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice putem sljedećeg linka: ovdje.

 

Napomena: treća radionica sadržajno prati drugu.

 Obavijest o održavanju edukativnih radionica objavljena je i na internetskim stranicama Hrvatske turističke zajednice.

Stručna radionica namijenjena je direktorima turističkih zajednica i stručnim suradnicima u turističkim zajednicama na razini gradova, općina i županija, zaposlenima u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma te komercijalistima turističkih agencija koje posluju kao DMK i/ili potencijalni DMK.

 

Cilj radionice je identifikacije stanja i glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, stanja i glavnih izazova u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK, dugoročnih obrazovnih potreba i odabira prioriteta u nastavku edukativnih aktivnosti u okviru razvoja DMK.

Predavač: Željko Trezner kao stručnjak aktivno sudjeluje u različitim projektima, stručnim vijećima i skupinama u području menadžmenta turoperatora i turističkih agencija, destinacijskog marketinga i menadžmenta te održivog turizma općenito. Prodekan je Visoke škole Aspira i savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija. Kao stručnjak s velikim poslovnim iskustvom uspješno integrira teorijske osnove u praktična rješenja koja su objavljena u brojnim priručnicima i stručnim člancima te prezentirana na mnogim radionicama, seminarima i konferencijama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.

Očekivani rezultati druge radionice: fokusirana edukacija u područjima identificiranih glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa te u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK.

2. travnja 2019. | Kategorije: Novosti